Amb el segon correu a Iberia Plus he tingut més sort que amb el primer. Avui mateix he obtingut resposta i, en una primera aproximació, jo diria que és prou satisfactòria. Ara veurem si la cosa passa de les bones intencions. Aquest és el text del correu:
—————— Missatge original ——————
Assumpte: REF.: 19xxx44
De: ibplus_at_iberia.com
Data: Mon, Setembre 26, 2005 12:11 pm
A: LVALVERDE_at_LVALVERDE.NET
——————————————————
Estimado Sr. VALVERDE:
Con relación a su escrito de fecha septiembre de 2005, en el que nos informa de las incidencias relacionadas con la utilización del servicio de auto check-in on line, le comunicamos que hemos dado traslado de su escrito al departamento correspondiente para que tengan conocimiento del mismo y puedan trabajar en la mejora de su funcionamiento.
No obstante, queremos pedirle disculpas por los inconvenientes que se le hayan podido ocasionar al respecto.
Aprovechamos esta oportunidad para enviarle un cordial saludo,
Lorenza López Agudo
Responsable Centro Servicios
IBERIA PLUS
En tornarem a parlar. Segur.
Hola. He estat llegint els fils (amb els seus comentaris) de la web d’en Gallir referents als problemes que va tenir fa un temps a Globalia (interesantisim) i he arribat aqui 🙂 Faig un parell de comentaris:
1) Al menys has rebut contestació, ja es qualque cosa. L’atenció al client es MOLT MES important del que moltes empreses pensen. Amb una bona disculpa a temps es poden estalviar moltes discusions i reclamacions (sempre i quan facin el que diuen). N’hi ha que ni contesten el correu.
2) Amb la quota de vendes que esta agafant la venda de bitllets online a les companyies aeries, es increible que pàgines web que costen una milionada no funcionin amb Firefox (p.ex.). Tampoc hi ha 10.000 browsers diferents! I pens que la majoria d’aquests browsers intenten seguir els estandards, que per qualque cosa existeixen (haurien de llegirse’ls mes i aplicar-los). A veure, errors els te tothom, pero n’hi ha que son “pura y dura” falta d’interés per agafar clients.
I la quantitat de gent que empra firefox (o konkeror, o altres), no es gens despreciable (si em diguessis fa deu anys…).
3) Jo no entenc massa de seguretat informatica i de protocols segurs, pero entenc que son processos CRITICS (les transferencies de diners son importantissimes) i corren a servidors segurs. No es normal que se te pengi a mitja transferencia i no sapigues a on han anat les dades, i si has pagat o no has pagat. Ja no dic res d’altres empreses amb webs que ni implementen protocols segurs ni xifratge de cap tipus (i client i servidor s’intercanvien dades privades com si fossin cromos). I lo millor es que despres te foten unes parrafades sobre proteccio de dades als contractes que mare meva 🙁
P.D: perdó per les faltes d’ortografia. Molt bona la pàgina 😉