La cosa va anar així: érem a l’avió camí de Santander, la meva veïna de seient -N’Eva- anava fullejant el diari, ple d’anuncis de regals pel “Dia de la Mare” que deu ser el proper diumenge. La indignació de N’Eva anava en augment per la natura de les coses anunciades: regals “per la mare” exòtics, com per exemple un dia en el Zoo. I no es pot estar de comentar la clara diferència que hi ha entre aquests anuncis i els que van el “Dia del Pare”. Just en el aquell moment arriba l’anunci de la imatge amb la brillant pregunta, especialment per a una mare: “Vols que et recordin tots el dies?”. I sens dubte no hi ha res més escaient per a assegurar aquests records que el “Brain Training”. Un regal per la mare o pels “regaladors”?. I si és per la mare, es tracta d’un missatge subliminal? La mateixa agència que l’anunci de Tele Madrid? (Espejo de lo que somos- Espe jode lo que somos)
Un pensament quant a “Un anunci “simpàtic””
Els comentaris estan tancats.
Que gran la campanya de Telemadrid que esmentes…
“EspeJO DE lo que somos”…
Clarament una jugesca per la manipulació indecent que l’Aguirre i el seu partit(?) fan d’un ens públic… Clar que si a Madrid els voten… Del seu pa n’hauré de fer sopes…